כסא מנהלים: נוחות על גלגלים

כסא מנהלים: נוחות על גלגלים

לא רק בשביל מנהלים

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

כסא מנהלים כבר לא קיים רק בשביל מנהלים. בעצם, כסא מנהלים זו הגדרה כוללת לכל כסא מרשים המגיע עם משענת רחבה ונוחה. בין אם אתם מנהלים ובין אם לא – אתם יכולים ליהנות מהיתרונות שמציע כסא מנהלים.

כסא מנהלים: עיצוב לצד נוחות

בבואנו לרכוש כסא מנהלים יש לתת את הדעת לכמה פונקציות עיקריות של הכסא:

עיצוב – יש לבחור כסא המשתלב עם שאר הרהיטים בחדר, רצוי אף באותו סטייל של השולחן. אחידות של ריהוט משרדי מראה על רצינות וסדר.

נוחות – כסא מנהלים נועד לישיבה, ולרוב אף ישיבה ממושכת. ככזה, עליו להיות נוח ומרופד.

בנוסף, על כסא המנהלים להיות בנוי נכון ומותאם לגוף היושב עליו. חשוב שתהיינה לכסא המנהלים ידיות להנחת הידיים וכן משענת גב בריאה לתמיכה בקשת הגב. בצורה כזאת ישיבה ממושכת על הכיסא תעניק תמיכה לגב ולידיים ותמנע כאבי גב אפשריים.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

היום נהוג שכל כסא מנהלים מגיע עם האופציה לשנות את גובה מושב הכסא .הגבהה של מושב הכסא חשובה מאוד, כאשר יש להקפיד להתאים את גובה הכיסא לגובה השולחן. בצורה כזו לא ייווצר מצב של רכינה מרובה על המחשב או על הניירות.

התאמה אישית של כסא למשרד

יש לרכוש כיסא מנהלים בעל יכולת להתכוונן. משמע הדבר שניתן יהיה להזיז את משענת הגב בהתאם לצורך ובהתאם לצורת הישיבה באותו רגע. כל אדם הינו בעל מבנה גוף שונה ולכן כדאי לרכוש כסא מנהלים היכול להתאים את עצמו ליושב בו, ולא להפך. גלגלים מובנים בכסא מנהלים קיימים בעיקר בשביל הנוחות ואינם הכרחיים.יחד עם זאת מדובר בדבר המקל מאוד על החיים במשרד וחוסך הרבה התרוצצויות וקימות מהכיסא שלא לצורך. וודאו שהגלגלים המובנים בכיסא המנהלים עמידים למשקלכם ובעלי יכולת תנועה של 360 מעלות.

שלא יהיה נוח מדי

לא משנה כמה כסא המנהלים החדש שרכשתם נוח, הקפידו כל שעה לפחות לקום ממנו, להסתובב קצת בחדר, להתמתח אם אתם במשרד פרטי ולחלץ את העצמות. ישיבה ממושכת לא בריאה לגוף וחייב מדי פעם להתנער ולהזרים מחדש את הדם. כאשר אתם חייבים לשבת, תעשו את זה על הכיסא הנוח ביותר – כסא מנהלים.

קראו עוד: בחירת כסא לחדר ישיבות