ככה תעצבו נכון את המשרד המושלם

כשאנחנו נכנסים למשרד, אחד הדברים הראשונים שנשים לב אליו, סביר להניח, הוא האופן בו המקום מעוצב. הרבה פעמים הסגנון ואיכות העיצוב, יכולים להשפיע על ההתרשמות שלנו מהמקום ומהשאלה כיצד נתייחס אליו. בוודאי אם זו פעם ראשונה שאנחנו מגיעים אליו, בפרט אם מדובר במקרה בו אנחנו צריכים להכריע האם נרצה לשכור את שירותיו של בעלי המשרד או לא.

האופן בו המשרד מעוצב יכול ללמד אותנו לא מעט על העבודה והשירות שמספקים בעלי המשרד והעובדים בו. יהיו שיטענו שאין קשר בין הדברים, הרי ישנם לא מעט משרדים המעוצבים בצורה מאוד מסורבלת ולא מסודרת, ועדיין השירות, היחס והעבודה הם מאוד מקצועיים ואיכותיים. כמובן גם יכול להיות מצב הפוך, בו המשרד מעוצב בצורה יפה והשירות ללקוח גרוע. אך ברוב המקרים, יש התאמה מסוימת בין הדברים.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

מה הם הדברים החשובים בעיצוב משרד?

בתור לקוחות, סביר להניח שאנחנו נתייחס לנקודות שונות אשר משפיעות כך או אחרת על עיצוב המשרד, סביר להניח שיהיו דברים מסוימים שיתפסו את העין שלנו יותר מאשר דברים אחרים. למשל, האופן בו הפריטים השונים מסודרים, אופי הריהוט במשרד, סדר וניקיון, צבעים וחומרים ועוד.

בתור בעלי משרד, אם אנחנו רוצים לעצב את המשרד בצורה נכונה, אז יש דברים מסוימים שתהיה להם השפעה הרבה יותר משמעותית מאשר דברים אחרים, גם כאלה שנתפסים בעיניי הלקוחות כחשובים. זאת מאחר ואנחנו אמורים להשתמש במשרד על בסיס יומיומי וכן אנחנו אמורים לספק לעובדים שלנו סביבת עבודה איכותית ונעימה.

למשל, כל מה שקשור לפתרונות אחסון. אם נבחר באופציה של ארונות מעוצבים בהתאמה אישית, סביר להניח שמלבד העיצוב, אזי שגם מבחינה פרקטית תהיה לכך משמעות והשפעה על היכולת של העובדים להשתמש בארונות בצורה אפקטיבית וטובה. לכן, אנחנו נחפש פתרון שיכול להתאים להם, לא רק מבחינת סגנון ועיצוב אלא גם מבחינה מעשית.

איך נעצב את המשרד שלנו בצורה נכונה

כאמור, ארונות מעוצבים בהתאמה אישית הם דוגמה טובה לפריט שיכול לשמש גם לעיצוב וגם באופן מעשי. אך מעבר לכך, אנחנו יכולים למצוא דברים נוספים שיכולים להשפיע על העיצוב במשרד. למשל, האופן בו נחלק את אזורי העבודה, כך שכל עובד ייהנה מסביבה נוחה, נעימה ומרווחת, ויחד עם זאת יהיה קשר עין או אחר בין העובדים.

עיצוב נכון הוא כזה שנותן לעובדים סביבה פרקטית לבצע את עבודתם. ארונות מעוצבים בהתאמה אישית זו דוגמא אחת, אך יש פריטי ריהוט נוספים שיכולים לעזור בכך. למשל, שולחנות מותאמים, כסאות שיכולים לשמש לישיבה במשך שעות ארוכות, וכל פריט ריהוט אחר רלוונטי שיכול להתאים לצרכים של העובדים. כמובן שצריך גם להתייחס לשאלה כיצד הלקוחות יוכלו ליהנות מהם וכן כיצד כל הפריטים ישמשו לעיצוב המקום.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: