האם יש הבדל בין ריהוט משרדי וריהוט לחנות?

על פניו, חנות ומשרד מייצגים אותה מטרה ומשמשים לאותו צורך. בשני המקרים, מדובר על מבנים עסקיים שהמטרה שלהם היא לספק סביבת עבודה נוחה לעובדים, לארח לקוחות, ולאפשר לבית העסק באופן כללי לייצר רווחים.

אך כל אחד מבין, שיש הבדל בין משרד לבין חנות. שני המקומות עובדים בצורה שונה, שני המקומות מייצרים תהליך אחר שמטרתו, אף שבשני המקרים הכוונה היא לייצר רווח, היא שונה לגמרי. לכן שני המקומות גם יהיו מעוצבים בצורה שונה, וייעשה שימוש אחר לגמרי בכל מה שקשור לריהוט בו נבחר להשתמש במקום.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

מה זה ריהוט משרדי ומה זה ריהוט לחנויות?

אם היינו צריכים להגדיר את ההבדל בין עיצוב חנויות לעיצוב משרדים במשפט אחד, אזי שהיינו אמורים בעוד שחנויות אמורות לייצר סביבה נעימה ללקוח, הרי שמשרדים לרוב, אמורים לספק סביבת עבודה איכותית לעובדים ולאחר מכן סביבה נעימה ללקוח. זאת מאחר והרבה מאוד משרדים, לא בהכרח מארחים לקוחות ובטח לא לאורך זמן, כמו חנויות.

מכאן, אנחנו יכולים גם להבין את ההבדל שבין ריהוט משרדי לבין ריהוט של חנויות. ריהוט משרדי אמור לספק סביבת עבודה איכותית ופרקטית לעובדים. בין אם זה בכל מה שקשור לשולחנות עבודה, כסאות, פתרונות אחסון ועוד. הכל נועד לשרת את יכולותיו וצרכיו של העובד, בשביל שיוכל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

לעומת זאת, עיצוב חנויות ובפרט כל מה שקשור לריהוט עבור חנויות, נועד לשרת את הלקוח שנכנס אליהן, מעוניין לחפש מוצרים מסוימים, למצוא בקלות ולרכוש אותם. המטרה שלנו כבעלי החנות, היא לספק ללקוחות שלנו אפשרות למצוא מוצרים שונים ולבצע רכישה שלהם, בין אם מדובר על דברים שהם חיפשו מלכתחילה, לבין מוצרים אחרים שהם רואים “על הדרך” וירצו לקנות אותם.

כיצד מעצבים חנות בצורה נכונה?

עיצוב חנויות זו אומנות שעומדת בפני עצמה. מדובר על תחום מאוד נרחב בתוך עולם העיצוב. ישנם היום הרבה מאוד מעצבים שמתמחים ספציפית בתחום זה, וכל מי שמעוניין לפתוח חנות, רצוי מאוד שמשתמש בשירותיהם, מאחר ויש להם את הידע, היכולות והכלים לעצב את החנות שלו בצורה נכונה, באופן שיעזור לו למשוך אליה לקוחות רבים.

מעבר לשאלת הריהוט בו בוחרים להשתמש בחנות, ישנן נקודות נוספות שיכולות להשפיע על עיצוב חנויות. למשל, כל מה שקשור לאופן בו היא מחולקת, כל מה שקשור לשימוש בחומרים ובצבעים, למרחב שקיים בחנות, וכן לדרך בה הלקוח צריך לעבור מהשלב בו הוא נכנס לחנות, עד המדפים בהם הוא יכול למצוא את המוצרים שהוא מחפש.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

משלב זה עד לשלב בו הוא מגיע אל הקופות בשביל לשלם על כל מה שהוא רוצה לקנות. מדובר על תהליך עיצובי שיכול להשפיע על החוויה שלו וכמובן על הסיכוי שהוא יחזור אל החנות שוב בעתיד, בשביל לרכוש מוצרים נוספים.