כך תבחרו שולחן משרדי לעסק

כך תבחרו שולחן משרדי לעסק

שולחן משרדי קונים רק בסטטוס מערכות ריהוט משרדי!

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

שולחן משרדי משמש למטרות רבות ומגוונות – לקבלת לקוחות, כעמדת מחשב, לישיבות מסוגים שונים, ועוד. למשרדים שונים דרושים שולחנות שונים, ולכן אנו בסטטוס מערכות ריהוט משרדי מציעים לכם את כל סוגי השולחנות המשרדיים, כדי שכל משרד יוכל לבחור שולחן בדיוק כמו שמתאים לו.

השימושים בשולחנות משרדיים

שולחנות משרדיים משמשים למעשה את כל עובדי המשרד, מן המנהל ועד לעובד הזוטר ביותר. שולחן משרדי צריך להיות פרקטי, נוח, ומתאים למטרה המדויקת שלו. אם הוא נועד לשמש כשולחן מחשב, חשוב שהוא יהיה בגובה המתאים למסך המחשב, שיכיל מקום מתאים למארז המחשב ושיהיה נוח לעבודה. אם השולחן אמור לשמש לקבלת לקוחות או לעבודה עם אדם נוסף, חשוב לדאוג לשולחן גדול מספיק לצרכים המדויקים ולגודל החדר, לגובה נכון – גם בהתאמה לכיסאות המשרדיים, וכן הלאה. שולחן משרדי, שמשמש לישיבות, צריך להיות גדול מספיק על מנת להכיל את כל האנשים אשר אמורים להשתתף בישיבות השונות. ישנם שולחנות גדולים במיוחד אשר מיועדים מלכתחילה לחדרי ישיבות וכך מאפשרים ישיבה של הרבה אנשים בנוחות וברווח.

עיצוב השולחן המשרדי

כל משרד דואג לא רק לנוחות של הריהוט בו, אלא גם לעיצוב הרהיטים. משרד מעוצב הוא משרד אשר משווה לעצמו מראה יוקרתי, מקצועי ומכובד, וככזה, קל יותר לתת בו שירות לכל לקוח. שולחן משרדי צריך להיות מעוצב בסגנון המתאים לקו העיצובי הכללי של המשרד מבחינת צבעים, צורה, סגנון וכדומה. סטטוס מערכות ריהוט משרדי מציעה מגוון אפשרויות של שולחנות משרדיים לבחירה. משרדים אשר מעוניינים בעיצוב יוקרתי יותר, יכולים להשתמש בשירות המיוחד של סטטוס – עיצוב אישי של שולחן משרדי ושל כל רהיט אחר במשרד, בעזרת המעצבים המקצועיים שלנו, אשר ייצרו עבורכם שולחנות, כסאות, עמדות עבודה וכל מה שתזדקקו לו, בעיצוב המתאים בדיוק למשרד שלכם, לסגנון שלו ולאווירה שבו.

מחפשים שולחן משרדי באיכות גבוהה? פנו כבר עכשיו לסטטוס מערכות ריהוט משרדי ותיהנו ממגוון רחב של שולחנות מכל הסוגים ולכל מטרה!

קראו עוד: אזור המאמרים של סטטוס
קראו עוד: בחירת שולחן מנהלים – המדריך המלא

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: