אם אתם מביאים את הכלבים שלכם למשרד: ככה תתאימו את הריהוט נכון

בשנים האחרונות הולך ומתפתח טרנד של בעלי כלבים להביא יחד אתם את הכלבים למשרד. בעלי הכלבים יכולים להיות רגועים לגבי מצב הכלב כאשר הוא לידם ולא נמצא בבית הרחוק. עם זאת, המשרד איננו הסביבה הטבעית של הכלב ולכן יש לבצע בו מספר התאמות כדי שיתאימו לכלב. אם הכלב בא אתכם למשרד, הוא צריך להרגיש בו בדיוק כמו בבית.

התאמת הריהוט לכלבים:

כל מי שמחזיק כלב יודע שהצרכים של כלבים שונים מאשר אלה שלנו, בני האדם. בבית, לכל אחד מאתנו ברור אלו התאמות הוא צריך לבצע. חשוב לזכור שאם אנחנו מביאים את הכלב אתנו למשרד, הוא יכול למצוא את עצמו שוהה באותו חלל במשך שעות ארוכות. בדיוק בגלל זה אתם חייבים לדאוג לכלב שלכם לריהוט מתאים כדי לייצר לו סביבה נעימה. הנה מספר התאמות שחשוב שתעשו:

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

  • מקום ייעודי לכלב:

במסגרת הריהוט המשרדי במשרד שלכם, חשוב להקצות פינה שבה הכלב יכול לנוח במהלך היום. מומחה הכלבים אלמוג קינן אומר שגם אם הכלב שלכם אמור להסתובב רוב היום, חשוב שתהיה לו פינה שלו במשרד שבה הוא יוכל להרגיש בנוח וללכת להירגע קצת במשך היום.

שימו לכלב מיטה קטנה, או אפילו שמיכה נוחה על הרצפה כדי שבכל זמן שהוא ירצה הוא יוכל ללכת למקום שהוא מרגיש שזה המקום שלו. בדיוק כמו בבית, גם במשרד הכלב צריך את המרחב הזה. 

  • ניקיון הריהוט:

בדיוק כמו שבבית הספות שלכם צריכות לעבור ניקיון אם יש לכם כלב, כך גם במשרד. ההתנהגות של הכלב בבית זהה להתנהגות שלו במשרד, ולכן אם אתם לא מעוניינים לנקות אחרי הכלב שלכם כל הזמן, התאימו את הריהוט המשרדי שלכם כך שהניקיון שלו יהיה כמה שיותר מהיר. 

ספות למיניהן, או כל מיני רהיטים שיכולים לספוג שערות לכלבים, פחות יתאימו לסביבת עבודה כזו. 

  • פינת אוכל:

הכלבים שלכם יוצאים בבית מוקדם בבוקר, חשוב שתהיה להם פינה שבהם הם יודעים שבמשך כל הזמן שלהם במשרד הם יכולים לאכול ולשתות שם. החשיבות של הפינה הזו אינה רק כמקום של אכילה ושתייה אלא היא גם מרגיעה את הכלב כיון שהוא יודע כל הזמן שאם הוא יהיה ערב יש לו לאן ללכת. במידה ומדובר בסוג כלב גדול, צריך להתאים לו פינה שתתאים למידותיו הגדולות. מידע נוסף על סוגי כלבים גדולים אפשר למצוא באתר כלב נבון.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

  • טיול:

גם אחרי כל ההקפדות הללו, חשוב מאוד להוציא את הכלב במהלך היום לטיול. לעיתים אנחנו בלי לשים לב נשארים שעות רבות במשרד וקצת שוכחים שלכלב שלנו גם יש צרכים משלו. אם אתם לא רוצים שהמשרד שלכם יהפוך להיות השירותים של הכלב, הוציאו אותו מידי פעם לטיול קצר, שיוכל לנשום קצת אוויר.

לסיכום:

הנוכחות של הכלב במשרד דורשת מכם תשומת לב. התאימו לכלב מקום משלו שבו הוא יוכל להרגיש בנוח, ודאגו לו לאוכל ושתייה זמינים במהלך זמן השהות שלו אתכם במשרד.