שיפוצים במשרד כיצירה מתמשכת

שיפוצים במשרד כיצירה מתמשכת

לפני שנתיים חברה בתחום הביטוח העבירה את החברה שלה למשרד חדש ומרווח יותר במרכז. לא ברור מי או מה היה שם לפניה, כי המשרד היה במצב זוועה. החדרים היו צבועים בסגול מחריד, לא לילך נעים אלא סגול כהה, כמו של מכשפות. בסלון היה קיר אחד צבוע בצהוב ופינת האוכל הייתה מלאה בקשקושי טושים של ילדים. (זה לפחות מה שאנחנו מקווים שזה היה).

ממשרד מוזנח למראה של חברה מובילה

לא היה סיכוי שהיא כבעלת חברה לשאיר את המשרד במצב שהוא היה, ולפני המעבר היא החליטה לקחת הלוואה לשיפוץ. היא ביררה ומצאה קבלן לעבודות שיפוצים עם המלצות. השינוי במרחב היה מדהים. במקום רכבת שדים המשרד בתל-אביב נראה כמו פוור-האוס עם ריהוט משרדי איכותי. ניקח לדוגמא את החדרים הצבעוניים- הקבלן בחר לצבוע כל חדר בשלוש שכבות ולא בשכבה אחת כנהוג, וכך הצליח להסתיר את הצבעים שהיו מתחת. בנוסף , בגלל שהקבלן היה מקצועי ובקיא בעולם השיפוצים הוא ידע להסב את תשומת ליבה לדברים שהיא לא ידעה. למשל, רטיבות שהצטברה מתחת למרצפות שהעלה ריח רע. זאת הייתה הזדמנות גם לשנות רצפות שהיו מהסוג סתמי וישן למשהו מסוגנן ואיכותי. הקבלן  הניח לה רצפות חדשות עם דוגמה בהזמנה אישית, ובחצי מחיר אם לא פחות ממה שהיא צפתה שכל זה יעלה, בזכות קשרים של הקבלן עם היצרן של הרצפות. הקבלן דאג להחלפת הדוד, שהיה דוד פנימי ישן והיה חשש שהוא לא תקין וגם להתאמת דלתות חדשות לרצפה החדשה והחלפה של השקעים הישנים לחדשים. אצל קבלן שיפוצים אחד היא מצאה את כל השירותים בלי להסתובב בין עשרות בעלי מקצוע.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

כדאי לרכז את כל העבודה אצל קבלן שיפוץ אחד

אם אתם צריכים לשפץ את המשרד, בחרו קבלן שיפוצים אחד שירכז עבורכם את כל בעלי המקצוע שאתם צריכים וינהל אותם עבורכם .מלבד ריכוז כל העבודות אצל גורם אחד, אתם בטח רוצים עבודות שיפוצים מושקעות שיחזיקו שנים, ועל הדרך ייעוץ מקצועי על נושאים שאתם פחות בקיאים בהם. את כל אלו תוכלו למצוא אצל חברת  FINE – קבלן שיפוצים במרכז שאיתו עבדה.

להסתכל על המשרד כמו על יצירה

לא משנה אם אתם בתל אביב, במרכז העניינים או מחוץ לבועה, ברור שיש הבדל בין מי שמסתכל על המשרד כמו אמן ורוצה ליצור את היצירה המוצלחת ביותר, לבין מי בשבילו המשרד הוא סתם מקום אכסון לעובדים. אתם רוצים להפוך את המשרד שלכם ליצירת אומנות שכיף ונעים להגיע אליה כל בוקר. זה גם יעלה את סיפוק העובדים ממקום עבודתם וייתן להם תחושה שמשקיעים בהם. אחרי הכול, זה המקום שרובנו מבלים בו את רוב השעות הערות שלנו. שווה להשקיע במקום העבודה לאורך זמן כמעין יצירת אומנות מתמשכת.