על יוקרה וסטטוס

על יוקרה וסטטוס: בחירת שולחן מנהלים

שולחן מנהלים הוא אחד מן הפריטים היוקרתיים והמעוצבים ביותר במשרד. ברוב המקרים, הוא מעוצב כך שייצור רושם יוקרתי במיוחד, מעצם טבעו כשולחן אשר מיועד למנהלי המשרד או החברה. סטטוס מערכות ריהוט משרדי מציעה מגוון רחב של שולחנות המיועדים למנהלים, בכל הגדלים, הסגנונות והעיצובים.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

מנהל, מעצם תפקידו, עוסק בעניינים רבים בעת ובעונה אחת. על מנת שמנהל משרד יוכל לתפקד בצורה תקינה, עליו לשמור על סדר במשרד שלו, על מנת שלא ישכח מטלות חשובות, יאבד מסמכים חשובים וכדומה. שולחן מנהלים שימושי מסייע לו בכך.

כיצד? שולחן מנהלים הוא גדול במיוחד ולרוב יש בו מקום לכל מה שדרוש למנהל – ממסך מחשב ועד כוס קפה. בשולחן עצמו יש לרוב מגירות רבות, שמאפשרות אחסון נוח ויעיל של מסמכים וחפצים חשובים אחרים. בדרך כלל ישנה גם אפשרות לנעול את כל המגירות או חלק מהן, דבר שמאפשר למנהל לשמור בחדר העבודה שלו גם מסמכים חשאיים או דיסקרטיים. שולחן מנהל הוא פריט ריהוט יעיל ביותר ולכן מומלץ מאוד להשקיע בשולחן איכותי מבית סטטוס.

שולחן מנהלים מעוצב

מעבר לפרקטיקה ולנוחות של שולחן למנהל, אחת מן המטרות העיקריות שלו היא יצירת רושם על לקוחות ועובדים. שולחן גדול, בעיצוב יוקרתי ומכובד, יוצר מראה מרשים, ומעניק ללקוחות את התחושה שהם הגיעו למשרד מקצועי במיוחד. הריהוט במשרד כולו, ושולחן המנהלים בפרט, יוצר את הרושם של המשרד על הלקוחות. סטטוס מערכות ריהוט משרדי מציעה מגוון רחב של שולחנות מנהלים מעוצבים בסגנון עדכני ונאה, שהופך כל חדר לחדר מנהלים אמיתי. בנוסף, סטטוס מערכות ריהוט משרדי מציעה שירות עיצוב אישי של רהיטים – כל בעל משרד יכול לעצב בעצמו שולחן המתאים בדיוק לצרכים שלו ולעיצוב של המשרד, למראה מושלם.

מחפשים שולחן איכותי למשרד המנהל או המנכ”ל? היכנסו כעת לקטלוג שולחנות מנהלים ופנו עוד היום לסטטוס מערכות ריהוט משרדי ותמצאו דוגמאות יוקרתיות במיוחד של שולחנות למנהל באיכות גבוהה.

קראו עוד: מדוע לרכוש שולחן מחשב פינתי?

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: