נוכחות של שעון בין ריהוט המשרד

נוכחות של שעון בין ריהוט המשרד

ריהוט משרדי הוא לא סוף פסוק עבור המשרד שלכם, אם אתם עסק קטן או גדול יש לכם צורך בניהול עובדים יעיל כדי לנצל עד תום את הזמן העומד לרשותכם כמשאב של החברה. בשביל זה דרוש שעון נוכחות אמין. לכן החלטנו להציע לכם פה מעט מידע בנושא חשוב זה.

חוסכים בזמן וחוסכים בכסף

מערכות שעוני נוכחות מסייעת לעסק שלך לנהל את כוח העבודה ושעות העבודה כמו שמעולם לא ניתן היה קודם. עם דיוק מדהים ובקרת גישה נוחה שעוני נוכחות הופכים יותר ויותר לחלק אינטגרלי מהנוף העסקי בישראל. זה כלי נהדר שמשלב לעיתים קרובות טביעת אצבע, מערכות החתמת כרטיס דרך הטלפון או דרך האינטרנט. מערכות רבות מצוידות USB להעברת נתונים קלה. חלקן מאפשרות תכנות להתאמה אישית וכיסוי עמיד במזג האוויר.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

אין טעם להחזיק היום מכשיר החתמת כרטיס מיושן, כמו פעם. כדי לייעל את הפרודוקטיביות כוח העבודה שלך עם טכנולוגיית מעקב נוכחות מהשורה הראשונה. בין אם יש לך עשרה עובדים או אלף מערכת כזו יכולה לאחסן מידע על העובדים שלך ולהבטיח שאתה כמנהל יודע בדיוק כמה כל אדם בארגון עובד. שעוני נוכחות מודרניים חיוניים למעקב אחר נוכחות וניטור. אנחנו ממליצים בחום על שירותיה של  Ok2go, שהיא חברה בין המובילות בארץ בתחום שעוני נוכחות. אנו חווינו אותם כחברה מקצועית ואמינה והטכנולוגיה שלהם מייצרת חיסכון מבורך בהוצאות שכר. הטמעת שירותי מעקב אחר שעות עבודה בעסק שלכם תעזור לכם לממש את מלוא הפוטנציאל של כוח העבודה העומד לרשותכם. ישנן אופציות רבות בשוק, מזיהוי פנים ועד טביעת אצבע ביומטרית.

איך שעוני נוכחות עם טביעת אצבע חוסכים לכם עבודה?

למערכת הסורקת טביעות אצבע יש שתי עבודות בסיסיות – לייצר תמונה מדויקת של האצבע – למפות את דפוס הרכסים והעמקים, ולוודא לאחר מכן שאצבע שנסרקת תואמת את תבנית הרכסים והעמקים בתמונות הסרוקות מראש. מאפיינים ספציפיים, שהם ייחודיים לכל טביעת אצבע, מסוננים ונשמרים כמפתח ביומטרי מוצפן שעל פיו פועלת המערכת. טביעת אצבע לא ניתנת לכפול כך שלכל עובד מוקצית החתימה הייחודית שלו ולא ניתן לשום אדם אחר להחתים שעון בשבילו.

כיצד טכנולוגיה ביומטרית משפרת את ניהול זמן העובדים? בשל יכולתה של המערכת לזהות מאפיינים פיזיולוגיים ייחודיים, שעון הנוכחות עובד באופן מושלם לניהול זמן העובד. הפופולריות הגוברת של מסופי מסוג זה מספקת יתרונות רבים לאין ספור עסקים. מסופים רבים יכולים לקרוא טביעות אצבע, אבל כמה מתוכננים גם לקרוא דפוס קול ייחודי של אדם, קשתית העין ועוד אמצעים מתקדמים אלה טובים בעיקר עבור עסקים הדורשים רמת אבטחה גבוהה במיוחד. מסופים מותקנים במקומות נוחים ברחבי החברה. פשוט נכנסים ומחתימים, שנייה אחת וזה כבר נגמר. לאחר שנמצא התאמה, זמני ההגעה והעזיבה נרשמים לעובדים. חברות שיתקינו את המערכת יראו חיסכון בשעות וחיסכון בשכר. ניהול עובדים משתפר עוד יותר במקרים שכוח העבודה גדול מאוד ואמצעי הרישום לא מסונכרנים.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: