מה בא קודם: תכנון עיצוב המשרד או רכישת ריהוט משרדי?

ייתכן שאתם מנהלים משרד במרכז תל אביב, אולי בכלל בחיפה וגם ייתכן שבדרום הארץ. כך או כך, העיצוב של המשרד חייב להילקח בחשבון, וככה גם רלוונטי לגבי שלל הריהוט המשרדי שתרכשו. ואז נשאלת השאלה: מה עושים קודם, מתכננים את עיצוב המשרד, או שמא קודם רוכשים ריהוט משרדי? הנה כל המידע. 

כל עוד אתם מנהלים משרד מסוג כזה או אחר, התכנון של המשרד והעיצוב שלו חייבים להתאים לאופי המשרד ולאופי תחום העיסוק שלכם. בפועל, משרד עורכי דין ייראה אחרת לגמרי ממשרד של קבלנים. ומשרד של חברת פרסום בהכרח ייראה וירגיש אחרת ממשרד של רואה חשבון. אם כך, בואו נדבר באמת על השלבים האלו של תכנון משרד, עיצוב משרד, רכישת ריהוט משרדי וכל מה שבין לבין אלו. 

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

רכישת ריהוט משרדי ותכנון משרדים

אם אתם לקראת עיצוב המשרד מחדש, או שמא אתם בשלבי הקמת המשרד שלכם. קודם יהיה חשוב לתכנן נכון את העיצוב בבית העסק. כחלק מהתכנון של חברה חיצונית לעיצוב משרדים, יהיה אפשרי גם לבחור את הריהוט שישרת אתכם בשנים הבאות. 

חברה חיצונית שמעצבת ומתכננת משרדים, בדרך כלל תיקח בחשבון את סוג הריהוט שאמור להיות ממוקם אצלכם במשרד. בין אם מדובר בספות עור, או שמא מדובר בפינות ישיבה שלמות, יהיה חשוב לאפיין זאת כבר בתחילת התהליך. 

כמה אמור לעלות ריהוט משרדי? וכמה עולה תכנון ועיצוב משרד? 

כל מקרה לגופו, באמת שקשה לתמחר את השירות של תכנון ועיצוב משרדים. בעוד שתכנון משרד קטן יכול לעלות כמה עשרות אלפי שקלים, עיצוב משרד גדול יכול להגיע גם לסכומי עתק של מאות אלפי שקלים. כמו כן, יש צורך לקחת בחשבון את כלל העבודה, כמו למשל פירוק והסרה של מרכיבים מסוימים במשרד, עבודות אינסטלציה במשרדים, עבודות חשמל, ריצוף ועוד. 

ככל שהעבודה תהיה נרחבת יותר, כמובן שכך המחיר של תכנון עיצוב המשרד יהיה יותר גבוה. וככה גם רלוונטי לגבי ריהוט משרדי. ככל שהריהוט יהיה יותר איכותי, ככה כמובן תשלמו יותר על רהיטים למשרדים (קטנים או גדולים). 

כמה זמן לוקח לרהט משרד ולתכנן את העיצוב שלו?

אם שאלתם את עצמכם כמה זמן לוקח לרהט משרד ולתכנן את העיצוב שלו, מדובר בימים ספורים ועד חודשים ארוכים. לפעמים התהליך נתקע באמצע בעקבות מחסור בסחורות, לעיתים אחרות המעצב של המשרד נדרש לשנות את תוכניות העיצוב והבנייה. כל אלו ועוד, הם פרמטרים שמשפיעים על משך הזמן של עבודת העיצוב והתכנון של המשרד. 

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

בכדי לדעת בדיוק למה אתם נכנסים, יהיה חשוב לקבל מראש תוכנית עבודה ברורה של החברה לעיצוב המשרד. כמו כן, תבדקו את מועד הגעת הריהוט המשרדי שלכם. תשקללו את כלל הפרמטרים השונים, תקבלו צפי לסיום העבודה וצאו לדרך. 

לחסוך כסף על ריהוט משרדי 

אם אתם מעוניינים לחסוך כסף על ריהוט משרדי, אנחנו ממליצים לערוך מחקר שוק קצר. תוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות ריהוט משרדי, לקבל מספר הצעות מחיר ולנסות לחסוך בעלויות. אפר לעשות את כל זה דרך האינטרנט ללא כל קושי.