לוח זכוכית: הפתרון המושלם למשרד

לוח זכוכית: הפתרון המושלם למשרד

ציוד משרדי כולל בדרך כלל ציוד סטנדרטי המשמש לאבזור המשרד, הוא כולל בתוכו בעיקר כיסאות משרדיים, שולחנות עבודה, קלסרים וכדומה. מפעם לפעם מצטרף לציוד המשרדי מוצר מתוחכם ושימושי במיוחד שקשה לנו להבין איך הסתדרנו בלעדיו קודם. כזה הוא לוח זכוכית.

כיום, מרבית המשרדים כבר הבינו כי לוח זכוכית הוא מוצר המאפשר להם לעבוד ביעילות רבה יותר. ואכן, לוח הזכוכית המחיק קיים במשרדים רבים אשר משתמשים בו ללא הפסקה.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

יתרונות לעבודה עם לוח זכוכית

ללוח זכוכית יתרונות רבים. מלבד המראה היפה והנעים אותו הוא מספק למשרד, בשונה מלוחות מחיקים אחרים העשויים חומרים שונים, הוא משמש כמשטח כתיבה חלק ונקי, אשר ניתן לכתוב עליו בקלות כל מה שיעלה בראשכם ואחר כך למחוק את מה שתרצו, בלי להשאיר סימן. יתרון נוסף שיש ללוח זכוכית הוא הגודל שלו. במרבית המקרים, לוחות זכוכית הם גדולים למדי ומאפשרים הדרכה קלה ובלי מאמצים מצד המשתתפים. לוח זכוכית יכול גם לשמש כמסך הקרנה עליו ניתן להציג שקפים, מצגות ותמונות.

לוח זכוכית מחיק בתוך נישת גבס - סטטוס ריהוט משרדיסטטוס ריהוט משרדי זו חברה שמתמחה בייצור ציוד משרדי ומספקת את שירותיה לבעלי עסקים, למוסדות ולחברות פרטיות וציבוריות. בקטלוג הריהוט המשרדי של סטטוס תוכלו למצוא מגוון רב של ציוד משרדי איכותי, המיוצר במקצועיות רבה מתוך כוונה לאפשר לכם שימוש נעים לאורך זמן.

בין שלל המוצרים אותם אנחנו מייצרים ומספקים, ניתן למצוא כמובן גם לוח זכוכית. לוח הזכוכית שלנו הוא לוח כתיבה מחיק, העשוי  מזכוכית איכותית במיוחד, המספקת משטח כתיבה נקי ואחיד, ללא חיבורים. הזכוכית ממנה עשוי הלוח היא זכוכית מלוטשת ומחוסמת עליה ניתן לכתוב בעזרת טושים מחיקים.

ניתן להזמין לוח זכוכית במגוון גדלים, לפי צרכיכם. לוח הזכוכית שלנו כולל ארבעה פינים ממתכת איתם ניתן לחבר את הלוח לקיר. הלוח הוא לוח ללא מסגרת היוצר לחדר בו הוא מותקן מראה נקי ומסודר. לוח הזכוכית שלנו הוא איכותי ממיוחד ומחזיק מעמד לשנים רבות. אם עדיין אין לכם במשרד לוח זכוכית, אז הגיע הזמן! פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים.

קראו עוד: שולחן ישיבות – הפנים של המשרד
קראו עוד: בחירת כסא משרדי: לא פעולה פשוטה

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: