כסא מנהלים אורטופדי

כסא מנהלים אורטופדי: מנוחה לבכירי החברה

כסא מנהלים זו הגדרה כוללת לכל כסא מרשים המגיע עם משענת רחבה ונוחה. בין אם אתם מנהלים ובין אם לא – אתם יכולים ליהנות מהיתרונות שמציע כסא מנהלים. בעצם מדובר בכסא משרד משודרג, כזה שתשבו עליו הרבה שעות במהלך היום. זו בדיוק הסיבה בגללה מומלץ להשקיע עוד קצת ולרכוש כסא מנהלים אורטופדי.

כסא מנהלים אורטופדי – צעד חשוב של בריאות

כיום אנחנו יושבים במשך מרבית שעות העבודה. ידוע כי ישיבה ממושכת גורמת לבעיות בגב ובצוואר. הלחץ המופעל על הגב בעת ישיבה, גבוה ב-35% מהלחץ המופעל בעת עמידה. ישיבה לא נכונה תגרום ללחץ מוגבר אף יותר על הגב התחתון, לצוואר נוקשה ולעיתים גם להפרעה במחזור הדם בגפיים התחתונות. בשל כך, בחירת כסא אורטופדי היא צעד חשוב של שמירה על הבריאות.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

היתרונות של כסא מנהלים אורטופדי

כסא המנהלים האורטופדי הוא כסא הבנוי נכון לגוף המשתמש בו. משענת הגב עצמה בנויה בצורה התומכת בגב ומחזיקה את הגב זקוף ושומרת על קשת בגב התחתון, דבר המונע כאבי גב.

למה לשים לב בעת רכישת כסא מנהלים אורטופדי

כסא מנהלים אורטופדי

בעת רכישת כסא מנהלים אורטופדי חשוב לוודא כי אתם רוכשים כסא מתכוונן – כזה היכול לשנות את זווית משענת הגב ואת גובה מושב הכסא. בצורה כזאת כסא מנהלים אורטופדי יוכל להתאים לכם בכל זווית ישיבה ויוכל גם להתאים את עצמו לאנשים אחרים שישבו בכסא.

גודל הכסא – רכשו כסא המתאים למידות שלכם, לא גדול מדי או קטן מדי. כסא מנהלים אורטופדי מכיל כרית לתמיכה בקשת הגב. כסא גדול או קטן מדי ימקם את כרית במקום אחר בגב ויגרום לכם לשבת בצורה לא נכונה על הכסא.

בחירת כסא מנהלים היא בראש ובראשונה בחירה של בריאות. יחד עם זאת אין צורך להתפשר על עיצוב פחות מושך או בנאלי.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

חברת סטטוס מציעה עבורכם מגוון רחב של כסאות מנהלים אורטופדים, שיתאימו לכם אישית. החברה שומרת על תקן איכות גבוה מאוד של ריהוט משרדי ובעלת קשרים ענפים עם חברות לעיצוב רהיטים מהמובילות בעולם. כל המערך הזה הוקם כדי לתת לך את כסא המנהלים האורטופדי שתמיד חלמת עליו, במחיר זול ואפשרי.

קראו עוד: בחירת כסא לחדר הישיבות