כסא מחשב: מדוע הוא חשוב לכל בית?

כסא מחשב: מדוע הוא חשוב לכל בית?

במשך מרבית שעות היום אנחנו בישיבה. אכילה, עבודה, צפייה בטלוויזיה, קריאת ספר, נהיגה או נסיעה כולן פעולות המתבצעות בישיבה. שעות רבות אנו מבלים מול המחשב, אם בעבודה, בלימודים או בגלישה בשביל ההנאה. לשם כך חשוב מאוד להקפיד שצורת הישיבה שלנו תהיה נכונה בעזרת כסא מחשב מתאים.

ישיבה על כסא מחשב שלא מתאים לצרכים שלנו יכולה לגרום לכאבי גב, שכמות, צוואר ורגליים ולבעיות ביציבה ונזק לעמוד השדרה. לכן, בחירת כסא מחשב מתאים הינה צעד קריטי במניעת בעיות בריאות.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

התאימו לכם כסא מחשב איכותי

כל אחד מאיתנו בעל מבנה גוף שונה ויש לרכוש כסא למחשב המתאים למבנה בגוף שלנו כדי שהכסא לא יגרום לחץ על חלק אחד של הגוף. ולכן, כסא מחשב עבור מבוגר צריך להיות שונה מכסא לילד. הדרך היעילה ביותר לבחירת כסאות היא פשוט באמצעות מדידת כסאות בחנות לפני הרכישה. בצורה כזאת תהיו בטוחים שאתם רוכשים את כסא המחשב המתאים לכם בדיוק.

כסא מחשב מתכוונן

כסא מחשב מתכוונן הוא כסא שניתן לשנות לו את זווית המשענת ולהגביה במידת הצורך את מושב הכסא. התאימו את כסא המחשב לגובה הרצוי, כאשר הגובה המומלץ הוא זה המאפשר הנחת של כפות הרגליים על הרצפה, כאשר הברכיים בזוית של תשעים מעלות. מרגע שהכסא מכוון כראוי בהתאם לגובה שלכם, בדקו אם אתם יכולים לשבת בנוחות בעמדת העבודה כשרגליכם משולבות תחתיה. אם אינכם יכולים להציב את רגליכם מתחת לשולחן העבודה, משמעות הדבר שעמדת העבודה שלכם נמוכה מדי עבורכם.

ידיות כסא המחשב

ידיות הכסא הן המשענות לידיים. על הידיות להיות בגובה שיאפשר הנחת הידיים עליהן בזווית של תשעים מעלות. עליכם לבדוק שידיות כסא המחשב מאפשרות תנועה חופשית בעמדת העבודה ושאינן נתקעות במשטח העבודה, דבר שימנע את הכנסת הכסא מתחת למשטח העבודה וייצור מרחק רב בין הגוף לשולחן. רכישת כסא מחשב המתאים למבנה גופכם תקל מאוד על שעות הישיבה הרבות ותאפשר ישיבה נכונה בכסא. יחד עם זאת חשוב לקום מדי שעה מן כסא המחשב, לנוע קצת בחדר ולחדש את זרימת הדם לכל הגוף.

בחברת סטטוס מערכות ריהוט משרדי תוכלו למצוא מגוון רחב של כסאות למחשב, המשלבים עיצוב מרשים עם פונקציונאליות רבה.

קראו עוד: המדריך לבחירת כסא מנהל למשרד

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם: