ככה תנהלו משרד מעוצב ופרודקטיבי

בעלי משרדים רבים נוטים לחשוב, שאם רוצים לייצר משרד פרודוקטיבי, משרד שהעובדים בו מייצרים תפוקה גבוהה, אזי שעליהם לשכור את העובדים הטובים ביותר שהם יכולים, להציב בפניהם דרישות, לקבוע מדדים ולוודא שהם עומדים בהם.

אומנם כוח אדם איכותי הוא דבר חשוב מאוד לצורך פרודוקטיביות ותפוקה גבוהה, אך כל יועץ עסקי לחברות, בין אם יש לו ניסיון רב בתחום ובין אם לאו, ידע להסביר מדוע זה לא הדבר היחידי החשוב. בשביל לייצר תפוקה גבוהה בעסק, חייבים שהמשרד יהיה מעוצב בצורה יפה ומתאימה לצרכי העובדים, וכן חשוב מאוד לדעת כיצד לנהל אותו בצורה חכמה ויעילה.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

מה הקשר בין עיצוב, ניהול ופרודוקטיביות?

על פניו, לא אמור להיות קשר בין עיצוב לפרודוקטיביות. הרי עובדים אמורים להסתדר בכל מצב ובכל תנאי, במידה והם עובדים טובים. זו היתה הנחת היסוד במשך שנים רבות. אך היום אנחנו יודעים שזה לא בדיוק כך.

כאמור, כל יועץ עסקי לחברות יודע שמשרד טוב, משרד איכותי, מתחיל ביצירת סביבת עבודה איכותית וטובה לעובדים. זה מה שמאפשר להם לייצר תפוקה גבוהה. לשם כך, נדרש ניהול נכון של המשרד. שכן צריך להכיר את הצרכים של העובדים, צריך להבין מה רלוונטי עבורם בשביל שיוכלו לעבוד בצורה חכמה ויעילה, וצריך לדעת כיצד לספק להם את זה.

חשוב לומר, לא כל משרד מעוצב ומנוהל בצורה דומה. מאחר וכל משרד עובד אחרת, הרי שגם העיצוב והניהול שלו יהיו שונים. אך המטרה אמורה להיות תמיד אותו דבר. לאפשר לעובדים ליהנות מסביבה עבודה נוחה ויעילה, בשביל שהם יוכלו לבצע את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר, מה שכמובן יוביל לתפוקה גבוהה יותר.

חשוב להדגיש עוד, משרד מנוהל נכון לא רק בהיבט של עיצוב חכם או הכרה בצרכים של העובדים, אלא גם ביצירת סביבה עבודה נעימה מבחינה אנושית, סביבת עבודה שהעובדים יוכלו להרגיש בה בנוח, יוכלו להרגיש חיוניים, לקבל את הפידבק שמגיע להם, בשביל שירצו לקום כל בוקר, להגיע למשרד ולבצע את העבודה שלהם.

איך עושים את זה בצורה חכמה?

על מנת לעצב את המשרד בצורה נכונה ולנהל אותו בצורה חכמה, רצוי מאוד לשכור את שירותיו של יועץ עסקי לחברות אשר יכול להתאים לצרכים ולמטרות של בית העסק. הוא ידע לאפיין אותם ולהציג תוכנית עבודה שתתאים ספציפית עבור בעלי המקום והעובדים שלו.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

כמובן שהתהליך חייב להתבצע בצורה חכמה ויעילה, על פי התנאים שעומדים לרשות בעל העסק, זאת בשביל שהוא יוכל לנהל את התהליך באופן מבוקר וחכם. חשוב שהדברים יהיו מדידים, בשביל שיהיה ניתן לבחון האם באמת זה מצליח או לא. בסופו של דבר, אם מנהלים את המשרד נכון ומקפידים על עיצוב נוח ויעיל, אזי שהעובדים יהיו הרבה יותר פרודוקטיביים.