השכרתם משרד חדש? כך תתאימו את הריהוט למשרד

מעבר למשרד חדש, הוא תמיד הרבה יותר מאשר מעבר ממבנה אחד למבנה אחר, בוודאי כשמדובר על מעבר בין משרדים. בדרך כלל, מעבר כזה מתרחש משתי סיבות. הראשונה, כוח האדם והצרכים של משרד גדלים ולכן יש צורך לשכור משרדים גדולים יותר, השנייה, רצון לשפר את תנאי השכירות, עלויות והיבטים אחרים.

כל מי שמחפש היום משרדים להשכרה בתל אביב ובמקומות אחרים בארץ, לא יתקשה למצוא משרד כזה או אחר. אך כאן לא מסתיימת עבודתו. אחרי שהוא מוצא משרד מתאים, מחליט לשכור אותו ואכן חותם על חוזה לשם כך, עליו לעבור לשלב הבא והוא עיצוב המקום והתאמה נכונה של פריטי ריהוט למבנה של המשרד ולצרכים של העובדים בו. כך המעבר יהיה מושלם.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

כיצד מעצבים ומתאימים ריהוט למשרד החדש שלנו?

צריך לומר, הרבה מאוד משרדים להשכרה בתל אביב מגיעים עם ריהוט מסוג כזה או אחר. בין אם זה כי בעלי המקום מספקים אותו לשוכרים ובין אם זה בגלל שהשוכרים הקודמים החליטו להשאיר את הריהוט שלהם במשרד ולא לקחת אותו איתם אל המשרד אליהם הם עברו. בהנחה ואכן הם עברו למשרד אחר.

בכל זאת, מוטב לרכוש פריטי ריהוט שונים ולעצב את המשרד כפי שאנחנו רוצים. הן מבחינת סגנון והן מבחינת היבטים אחרים. זה נכון, מאחר וכך יש לנו יותר שליטה על העיצוב והסגנון וכן אנחנו יכולים להתאים את העיצוב לצרכים שלנו. אף אחד לא ירצה להשתמש במשרד שהוא לא מעוצב כפי שהוא רוצה וכפי שהוא צריך אותו.

העיצוב ייקבע כאמור בהתאם למה שאנחנו רוצים אך גם בהתאם למה שאנחנו צריכים ולאופן בו המשרד שלנו מעוצב. נשתמש בפריטי ריהוט שיכולים לשרת את העובדים שלנו על הצד הטוב ביותר ולייצר עבורם סביבת עבודה נעימה ויעילה. בין אם זה אומר שולחנות מתאימים, כסאות נוחים, פתרונות אחסון אפקטיביים ועוד שורה של אמצעים מתאימים לסביבה רלוונטית עבורם.

למה חשוב לרהט משרד שכור?

יהיו שיטענו, אם אנחנו מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב ובוחרים להשכיר אחד מהם, אין שום סיבה שנשקיע בריהוט של המקום, הרי הוא לא שלנו באמת. אחרי תקופת החוזה סביר להניח שאנחנו נצא מהמקום ונעבור אל משרד אחר.

על פניו זה נכון, העניין הוא שבמשך שנה לפחות, אם לא יותר מכך, המשרד אמור לשרת אותנו ולשמש עבורנו הן כמקום עבודה ובמובנים מסוימים כבית, שכן נבלה בו בוודאי שעות ארוכות במהלך היממה. אנחנו צריכים ליהנות מריהוט שיוכל לשרת אותנו על הצד הטוב ביותר, לייצר סביבה נעימה, ולאפשר לנו לעבוד בצורה יעילה.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

לפני סיום חשוב להדגיש, הרבה פעמים בעלי עסקים בוחרים להישאר במשרדים שהם שוכרים במשך שנים רבות. לכן, אם מחליטים לשכור משרד בתל אביב או בכל מקום אחר, רצוי להתייחס לכך בתור שכירות ארוכת טווח לשנים קדימה ולא שכירות לשנה אחת.