המדריך לבחירת כסא מנהל למשרד

המדריך לבחירת כסא מנהל למשרד

כאשר לקוח חדש נכנס אל העסק שלך, או כאשר מתחרה מעסק אחר מגיע – הרושם הראשוני שמתקבל נשאר טבוע במבקר לאורך זמן. את הרושם הראשוני המבקרים מקבלים מהצורה בה בחרת לעצב את חדר המנהל שלך ומהרהיטים שבו – שולחן המנהלים וכסא המנהל.

כסא מנהל אמור להיות כסא המכבד את היושב בו, כשם שהאדם היושב בכסא מכבד את תפקידו ואת העובדים שאותם הוא מנהל. כסא מנהל זו אמירה שלא באה בכדי להתגאות, אלא בכדי להביע כבוד וסמכות ובמידת הצורך ליצור דיסטנס הכרחי בין העובדים למנהל. אך מלבד אמירה, עדיין מדובר בפריט ריהוט. ככזה עליו לענות לשני החוקים החשובים של הריהוט: עיצוב ופונקציונאליות.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

כסא מנהל צריך להתכתב עם יתר הריהוט

כסא מנהל הוא לרוב פריט הריהוט הנרכש אחרון. לאחר צביעת החדר ובחירת השולחן, ניגשים לבחור כסא מנהל. ככזה הנבחר אחרון, יש להקפיד שהכיסא נוגע באותה פלטת צבעים או משלים בצבעו את צבע יתר הרהיטים. רצוי לבחור כסא מנהל העשוי מאותם חומרים של שאר הרהיטים בחדר, לשם שמירה על אחידות העיצוב, דבר המראה על סדר ורצינות.

פונקציונאליות

כסא מנהל דגם קינג - סטטוס ריהוט משרדי

מרבית שעות העבודה מתבצעות בישיבה ועל כן, הכסא חייב להיות בנוי נכון ומותאם לגוף היושב עליו. חשוב שתהיינה לכסא המנהל ידיות להנחת הידיים וכן משענת גב לתמיכה בקשת הגב. בצורה כזאת ישיבה ממושכת על הכסא תעניק תמיכה לגב ולידיים ותמנע כאבי גב אפשריים.

היום נהוג שכל כסא מנהל מגיע עם האופציה להתכוונן – לשנות את גובה מושב הכסא ולהזיז את משענת הגב. הגבהה של מושב הכסא חשובה מאוד, ויש להקפיד להתאים את גובה הכסא לגובה השולחן. בצורה כזו לא ייווצר מצב של רכינה מרובה על המחשב או על הניירות. כל אדם הינו בעל מבנה גוף שונה ולכן כדאי לרכוש כסא מתכוונן היכול להתאים את עצמו ליושב בו, ולא הפוך.

ישיבה ממושכת לא בריאה לגוף וחייב מדי פעם להתנער ולהזרים מחדש את הדם, אבל כאשר אתם חייבים לשבת, תעשו את זה כמו שצריך –  על כסא מנהל איכותי.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

בחברת סטטוס מערכות ריהוט משרדי תוכלו למצוא מגוון רחב של כסאות מנהלים, המשלבים עיצוב מרשים עם פונקציונאליות רבה.

קראו עוד: כסא מנהלים אורטופדי – מנוחה לבכירי החברה
קראו עוד: כסא מחשב – מדוע הוא חשוב לכל בית?