שולחן מחשב פינתי – כך תבחרו נכון

שולחן מחשב פינתי – כך תבחרו נכון

בבואנו לעצב את חדר העבודה – בבית או במשרד – אנחנו חייבים לקחת כמה פרמטרים חשובים מראש. אין ספק שהכי כיף לעבור בחנות רהיטים ולבחור כל רהיט שנראה לנו יפה. אך רהיטים בראש ובראשונה צריכים להיות יעילים, ובפרט פינת העבודה שאמורה ליצור עבורנו מרחב פרודוקטיבי ופורה. המאמר לפניכם עוסק בנושא של שולחן מחשב פינתי, מתי, כיצד ואיך בוחרים שולחן כזה.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

איך לרהט נכון את איזור העבודה?

פינת העבודה תכלול כיסא נוח התומך בגב, שולחן עבודה ומקומות לאחסון ספרים וניירות. הרהיט העיקרי באזור העבודה הוא השולחן עליו תתבצע רוב העבודה. אין כיום פינת עבודה שאינה כוללת מחשב ולכן השולחן יהיה מותאם למחשב. אם מדובר במחשב נייח, השולחן יכיל מקום מובנה לכונן ולמקלדת. אם מדובר במחשב נייד, השולחן יכיל מקום נרחב מספיק להצבת המחשב. בנוסף, ניתן לייעל את איזור העבודה ומראש לרכוש שולחן מחשב פינתי או רגיל בעל תאי אחסון ,שבו נוכל לאחסן ספרים, ניירות ועוד.

מתכננים משרד? חיסכון במקום זה שם המשחק

פינת העבודה אמורה להיות מקום פעילות רחב ונוח, שנרצה לשבת בו במשך שעות העבודה. רצוי להשאיר חלל ריק בפינת העבודה ולא לתפוס את המרחב ברהיטים גדולים ובספריות אחסון, משום שעומס חפצים ייצור תחושה של מחנק. פינת העבודה הכוללת שולחן מחשב פינתי היא פינת עבודה המאורגנת נכון, שתספק מקום לכל חומרי העבודה והמחשב, ומסביבה יהיה די חלל עבור העובדים, שירגישו בנוח באזור העבודה.

הייחוד של שולחן מחשב פינתי

שולחן מחשב ממוקם באזור שבדרך כלל הוא חסר תועלת עבורנו – הפינה. בצורה כזאת נשאר די חלל מסביבו שניתן לנצלו בדרכים שונות. יתרון נוסף של מבנה השולחן מחשב הפינתי על פני שולחן ישר, הוא בכך שמבנה המגרעת מאפשר להניח את אמות הידיים בצורה אופטימאלית משני צידיו ואין צורך להושיט את הידיים קדימה כפי שקורה כשאנו יושבים מול שולחן בעל מבנה ישר.

על מה חשוב להקפיד בקניית שולחן מחשב פינתי?

חשוב להקפיד שהמגרעת תהיה סימטרית וקרובה לזווית של 90 מעלות. מחפשים שולחן מחשב לבית? רוצים לקבל ייעוץ ולבחור את השולחן המתאים לכם. ובכן, כדי למלא את כל הצרכים שלכם, אנחנו כאן בשבילכם – חברת סטטוס היא חברה המובילה בשוק לפתרונות ריהוט משרדי. אתם מוזמנים לעיין בקטלוג המוצרים שלנו ולבחור את הדגם והצבע של שולחן המחשב הפינתי החדש שלכם. נשמח לענות על כל שאלה נוספת.

יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

היכנסו לקטלוג השולחנות המלא

קראו עוד: בחירת שולחן מנהלים
קראו עוד: שולחן ישיבות